TERMENI ȘI CONDIȚII
1. DEFINIȚII ALE TERMENILOR DIN DOCUMENT
SenDesign – Societatea SC. SenDesign Development SRL organizata in baza legii romane, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub numărul J40/15627/2020, CUI 43339753.
Website – Domeniul sendesign.ro si subdomeniile acestuia.
Conținut are următoarea definiție:
- toate informațiile de pe website care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin intermediul website-ului;
- conținutul oricărui e-mail trimis utilizatorilor sau clienților săi de către SenDesign prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat sau colaborator autorizat al SenDesign utilizatorului sau clientului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
- informații legate de produsele, serviciile, promotiile, concursurile și/sau tarifele practicate de SenDesign într-o anumită perioadă.
Serviciu – Serviciul de comerț electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale website-ului, în sensul acordarii posibilitatii clientului sa vizualizeze și să achiziționeze produse folosind mijloace de comunicare la distanță.
Client – Persoana care are sau obține acces la conținut și serviciu prin orice mijloc de comunicare sau în baza unui acord separat de utilizare între SenDesign și aceasta.
Comandă – Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între SenDesign, în calitate de vânzător și client, în calitate de cumparator, prin intermediul căruia clientul transmite către SenDesign, prin intermediul website-ului, intenția sa de a achizitiona bunuri specifice pe website.
Document – Prezentul contract la distanță ce reglementează raporturile între societatea SenDesign și clientul, în calitate de consumator, denumit Termeni si Conditii. Pentru evitarea oricărui dubiu, prezentul document nu se aplica raporturilor între societăți (B2B), în aceasta ipoteză fiind aplicabile dispozițiile Codului Civil în materie de raporturi între societăți.
Contract la distanță – Conform definiției cuprinse în OUG 34/4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu societăți, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract încheiat între profesionist și consumator în cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanță organizat, fără prezența fizică simultană a societății ofertante și a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, până la și inclusiv în momentul în care este încheiat contractul. Pentru claritate, contractul la distanță încheiat între SenDesign și client, în calitatea sa de consumator, este prezentul document.
Date cu caracter personal – Orice informație privind o persoană fizică identificată sau identificabilă (“persoana vizata”); în principiu, reprezintă date personale: numele și prenumele persoanei, domiciliu, adresa de email, CNP-ul, numărul de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare etc.
2. DISPOZIȚII GENERALE
- Prezentul document stabilește termenii și condițiile de utilizare ale website-ului de către client, în cazul în care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, încheiat între SenDesign și acesta.
- Acestui document îi se anexează Politica de utilizare a datelor cu caracter personal. Orice alte condiții de livrare, returnare produse/alte aspecte ce țin de contractul la distanță publicate separat pe website sunt incorporate și fac, de asemenea, parte integrantă din document.
- Clientul se obligă să monitorizeze permanent termenii și condițiile care pot fi actualizate, modificate și completate. În cazul unor neînțelegeri, se aplică Termenii și Condițiile valabile la momentul plasării și confirmării comenzii în scris de către SenDesign.
- Website-ul magazin-sendesign.ro este proprietatea societății SenDesign Development SRL și poate fi accesat în mod gratuit de către orice persoană care a împlinit vârsta de 18 ani și care este interesată de produsele pe care le oferă SenDesign.
- SenDesign nu își asumă răspunderea pentru eventuale erori de afișare apărute pe website, precum nici pentru elemente de grafică afișate pe website ce se dovedesc a fi eronate sau nu pot fi vizualizate.
- SenDesign nu își asumă răspunderea pentru suspendarea sau întreruperea funcționarii website-ului.
- Clientul este singurul responsabil pentru toate activitățile care decurg din folosirea website-ului și răspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice altă natură produse website-ului sau conținutului SenDesign, în conformitate cu legislația română în vigoare.
- Clientul poate trimite orice obiecții/propuneri în cazul în care nu este de acord și/sau nu acceptă prezentul document în integralitate, prin trimiterea unui e-mail pe adresa mail@sendesign.ro.
- Acest website este adresat clienților persoane fizice care au cel puțin 18 ani și persoanelor juridice care nu au un cont suspendat sau închis de către SenDesign, indiferent de motivul suspendării sau al înlăturării. Devenind client, persoana declara faptul ca întrunește condițiile menționate mai sus.
3. CONȚINUT
- Conținutul, astfel cum este definit în articolul 1, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe website, este proprietatea exclusiva a SenDesign și, după caz, a colaboratorilor săi, acestora fiindu-le rezervate toate drepturile de proprietate intelectuală obținute în acest sens în mod direct sau indirect, indiferent de natura lor (drepturi de autor și drepturi conexe sau drepturi de proprietate industrială).
- Clientului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de SenDesign, includerea oricărui conținut în afara website-ului sendesign.ro și a subdomenile sale, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al SenDesign asupra conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul expres al SenDesign.
- Denumirea „SenDesign”/„sendesign.ro”, logo-urile și simbolurile asociate ei, precum și combinații ale acestora cu orice cuvânt, simbol grafic sau sub orice alta formă, folosite în website, sunt mărci înregistrate și sunt proprietatea exclusivă SenDesign. Ele nu pot fi în nici un mod utilizate de terți fără acordul prealabil scris al SenDesign.
- Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.
- SenDesign își rezervă dreptul de a afișa produse doar cu titlu de prezentare, fără obligația de a corespunde cu produsele comercializate. Totalitatea imaginilor și textelor de pe magazin-sendesign.ro sunt cu titlu exemplificativ. În acest sens produsele livrate în comandă pot fi diferite de cele prezentate online (copertă, ambalaj, culoare, aspect, accesorii, format etc.). De asemenea, SenDesign va putea modifica oricând detaliile disponibile online privind produsele oferite spre vânzare. Imaginile și descrierile produselor pot conține erori sau pot fi diferite de realitate, SenDesign nefiind răspunzător pentru astfel de situații, dar va încerca să le rezolve cât mai curând de la semnalarea acestora.
- Pe website vor fi afișate prețurile produselor prezentate. Preturile de pe magazin-sendesign.ro includ TVA, dar nu includ cheltuielile de livrare sau alte cheltuieli, dacă nu se specifică altfel în mod special pe website. Costurile privind livrarea sau/și alte costuri sunt menționate în momentul finalizării solicitării comenzii și vor fi precizate și în momentul confirmării comenzii de către SenDesign.
4. LIMITAREA DREPTURILOR DE ACCESARE A WEBSITE-ULUI
- SenDesign își rezervă dreptul de a limita accesul oricărui vizitator la website (spre exemplu, fără ca următoarea enumerare să aibă însă caracter limitativ, în situația în care constată încălcarea de către vizitatori a Termenilor și Condițiilor de utilizare a website-ului, în situația în care apar probleme de natură tehnică sau de securitate etc.).
- SenDesign poate, de asemenea, restricționa dreptul vizitatorilor website-ului în cazul în care conținutul formularului de contact completat/alte canale de comunicare interne sau publice de către aceștia este ilegal, defăimător, ofensator, amenintator, abuziv, vulgar, obșcen, afectează intimitatea altei persoane, îndeamnă la ura rasiala, etnică sau este în alt mod ofensator, intimidant.
5. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
- Accesul la serviciu este permis oricărui client care vizitează website-ul sau înregistrează o comandă pe website-ul magazin-sendesign.ro, cu ajutorul coșului de cumparături. Pentru a i se permite accesul la serviciu, clientul va trebui să accepte prevederile documentului.
- Plasarea unei comenzi nu este condiționată de crearea unui cont de client.
- De asemenea, comenzile pot fi plasate și prin e-mail sau telefonic, fiind aplicabile, în cadrul acestor raporturi, prezentul document.
6. PRODUSE
- SenDesign poate publica pe website informații despre produsele din portofoliu propriu și/sau promoții, concursuri ori campanii practicate de către acesta, într-o anumită perioadă și în limita stocului disponibil.
- În imaginile produselor și/sau serviciilor SenDesign își rezervă dreptul de a utiliza și alte produse (accesorii etc.) care pot sa nu fie incluse în costurile produselor respective și implicit nu vor fi livrate la achiziția produselor. În acest caz, se precizează expres în descrierea produselor ce bun este de vanzare și se marchează, daca este posibil, și în imagine. Clientul va analiza cu atenție prezentarea produsului și orice disclaimer afișat de către SenDesign pentru a asigura informarea corectă și completă a consumatorului.
- Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe website sunt exprimate în lei (RON) sau euro (EUR) și includ TVA.
- Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON folosind informațiile furnizate de client în formularul destinat. SenDesign nu răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate de client pentru factură, clientul înțelegând și acceptând faptul că SenDesign se raporteaza exclusiv la informațiile furnizate voluntar.
- În cazul plăților online cu cardul, SenDesign nu este/nu poate fi făcută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poartă numai clientul.
- În cazul în care SenDesign nu va putea onora o parte din produse, acesta va notifica pe canalele agreate clientul, punându-i acestuia la dispoziție eventualele opțiuni disponibile.
- SenDesign poate modifica oricând prețuri, oferte, cantități conform criteriilor interne (stocuri de materii prime, disponibilitate stoc etc.) cu respectarea comenzilor/contractelor deja plasate. SenDesign nu poate fi obligată să păstreze un anume preț cu excepția comenzilor plasate.
- Produsele distribuite pe magazin-sendesign.ro sunt listate în mai multe baze de date. Din acest motiv în eventualitatea unor erori sau latente în actualizarea bazei de date, unele produse care sunt listate ca fiind în stoc, pot fi de fapt cu stoc epuizat. În acest caz, clientul va fi contactat de îndată ce acest aspect a fost semnalat.
7. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI LA DISTANȚĂ
- Contractul la distantă este considerat încheiat între părți (SenDesign, în calitate de vânzător și Client, în calitate de consumator) atunci cand comanda plasată de către client este confirmata electronic de catre SenDesign, în conformitate cu cerințele legale. Mai mult, înainte de a valida comanda clientului și înainte de a expedia produsele, SenDesign are dreptul să contacteze clientul, prin orice mijloc disponibil/agreat de SenDesign, pentru a obține confirmarea personală de către client a comenzii ori a datelor sale de identificare și livrare. Clientul înțelege și acceptă faptul că SenDesign nu poate fi forțat să valideze/livreze produse către persoane care nu au confirmat datele de livrare și identificare.
- Prin finalizarea comenzii, clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii, denumită în cadrul acestui document și comanda emisă.
- Comenzile introduse în aceeași zi către aceeași destinație de către aceeași persoană se cumuleaza într-o singura comanda pentru care se emite o singură factură/bon fiscal. Cumularea va avea la baza exclusiv datele pentru comanda furnizate voluntar de către client. Cupoanele de reducere sau bonurile valorice se aplica o singură dată la comanda cumulată.
- La orice comandă plasată clientul este obligat să parcurgă în integralitate prezentul document, neputandu-se prevala de necunoașterea clauzelor contractuale aplicabile relației dintre părți în eventualitatea unor neînțelegeri apărute ulterior încheierii contractului la distanță.
- SenDesign va emite și transmite către client toate documentele necesare care să ateste achiziționarea produselor de către client conform legislației în vigoare.
- Contractul este încheiat pe durată determinată. Acesta va fi considerat ca fiind încetat în momentul în care părțile își vor fi executat obligațiile reciproce în termenele și condițiile stabilite prin prezentul document.
- În cazul în care există diferențe între numărul de produse și conținutul coletului, clientul are obligația de a notifica SenDesign într-un termen rezonabil ce nu poate depăși 3 zile de la recepția coletului, telefonic sau prin e-mail la adresa mail@sendesign.ro cu detaliile aferente (foto, explicatii etc).
8. ANULAREA COMENZII DE CĂTRE SENDESIGN
- SenDesign își rezervă dreptul de a anula comanda în situația în care aceasta nu poate fi onorată din diverse motive (de exemplu, dar nelimitandu-se la lipsa stocului, existența unor cărți defecte).
- Comanda va fi anulată parțial sau total de către SenDesign cu anunțarea în prealabil a clientului prin telefon sau e-mail în maximum 48 de ore lucratoare.
9. MODIFICAREA SAU ANULAREA COMENZII DE CĂTRE CLIENT
- Clientul poate solicita modificarea sau anularea unei comenzi deja plasate telefonic sau prin e-mail, de preferință în aceeași zi în care a fost plasată și doar dacă SenDesign confirma faptul ca nu a fost expediat coletul. Clientul este rugat să contacteze SenDesign într-o astfel de ipoteză pana la ora 16 din ziua în care a fost plasată comanda, înțelegând că ulterior acestui moment intervine riscul ca SenDesign să fi expediat comanda.
- Modificările pot fi operate doar în măsura în care comanda nu a fost expediată până în momentul luării la cunoștință de către SenDesign de solicitările acestuia (până în momentul confirmării prin e-mail a livrării coletului).
10. DENUNȚAREA UNILATERALĂ DE CĂTRE CLIENT
- Denunțarea unilaterală a comenzii se poate face de către client dacă SenDesign întârzie livrarea peste termenul legal de 30 de zile calculat de la data încheierii contractului sau după caz, peste cel comunicat în urma amânării pentru primul termen de livrare comunicat. Termenul cu care SenDesign poate majora termenul de livrare prin amânarea celui inițial nu poate depăși 30 de zile.
- Denunțarea unilaterală trebuie formulată în scris și expediată prin e-mail, mai devreme de momentul intrării în posesia produselor comandate.
- În acest caz, dacă plata s-a efectuat deja de către client, acestuia i se vor returna banii, în maximum 14 de zile din momentul primirii produselor neacceptate de către client, în contul bancar desemnat de către client în cererea de denunțare.
- În cazul în care clientul renunță la o comandă cu plata efectuata în avans cu respectarea cerințelor privind dreptul de retragere, prin transfer bancar confirmat sau prin soluția online de plata cu cardul și în care banca emitentă a cardului clientului a autorizat tranzacția bancară, suma aceasta va fi rambursată de către SenDesign în maxim 14 zile de la data la care a constatat intern conformitatea produsului returnat. Pentru evitarea oricărui dubiu, SenDesign va proceda la returnarea sumelor de bani achitate de client numai după primirea și analiza în vederea verificarii conformitatii produsului.
11. DENUNȚAREA UNILATERALĂ DE CĂTRE SENDESIGN
SenDesign va putea denunța unilateral și va anula automat comanda efectuată de către client, chiar și fără notificare prealabilă adresată clientului, în următoarele cazuri:
- Plata nu se efectuează de către client. În acest caz comanda va fi considerată anulată și nu va mai fi onorată. SenDesign va avea dreptul de a solicita plata de despăgubiri și/sau va putea refuza onorarea altor solicitări de comenzi ale clientului respectiv.
- Clientul a plasat mai mult de doua comenzi, ulterior anulate de catre acesta.
- Anumite comenzi necesita acordul clientului pentru condițiile de livrare, plata etc. Titularii acestor comenzi vor fi contactați de către SenDesign telefonic sau prin email. Dacă în termen de 10 zile clientul nu a trimis niciun răspuns SenDesign își asumă dreptul de a anula comanda.
12. LIVRAREA COMENZILOR CE CONȚIN TITLURI CU PRECOMANDĂ
- Oferta SenDesign poate conține titluri ce sunt disponibile cu precomandă. Aceste titluri sunt în curs de tipărire sau retipărire, iar editura rezervă un număr de exemplare în funcție de numărul de comenzi plasate. Termenul de expediere pentru cărțile disponibile cu precomandă este precizat în campul de descriere al cărții respective cu o culoare distinctă pentru a fi ușor observat.
- Livrarea comenzilor care conțin atât titluri aflate în stoc la momentul comenzii, cât și titluri cu precomandă se poate face în felul următor:
- un singur colet expediat la data la care titlul cu precomanda sosește în depozitul SenDesign care să conțină toate cărțile din comandă;
- două colete separate (este necesara o solicitare telefonică sau prin email în acest sens). Se pot expedia cel mult două colete în cazul în care o comandă conține mai multe titluri cu precomandă, un colet cu cărțile în stoc și un colet cu cărțile cu precomanda când toate sunt disponibile.
- în cazul în care o comandă conține două sau mai multe titluri cu precomandă și nu se solicită livrarea comenzii în colete separate, expedierea se face atunci cand toate titlurile cu precomandă sunt în stoc fizic.
13. PLATA
- Plata produsului/serviciilor comandate de pe magazin-sendesign.ro se poate efectua prin urmatoarele modalități:
- online cu cardul, în condiții de siguranță deplină, în momentul formulării comenzii. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro). Procesatorul de plăți în acest caz este Netopia.
- plata prin OP/depunere în cont.
- ramburs la primirea comenzii
- SenDesign nu solicită și nici nu stochează date referitoare la cardul sau contului bancar al clientului.
- Costul transportului apare în coș anterior finalizării comenzii, clientul vizualizând costul total al comenzii sale înainte de plasarea acesteia.
- În anumite cazuri (comenzi de valoare mare ce depășesc suma de 1000 RON sau produse ce se livrează la comandă specială), SenDesign își rezervă dreptul de a solicita o plată în avans în valoare de cel mult 50% din valoarea produselor comandate, plata ce nu va fi returnată în caz de anulare a comenzii.
- Factura fiscală aferentă unei comenzi va fi transmisă electronic.
- La cerere, factura poate fi tipărită și trimisa în colet cu produsele comandate dacă cererea este primită în timp util. După expedierea coletului, factura tipărită poate fi trimisă printr-un serviciu de livrare doar contra-cost, suma acestui serviciu fiind comunicata în prealabil consumatorului.
14. LIVRARE ȘI TRANSPORT
- Livrarea produselor achizitionate de pe site-ul magazin-sendesign.ro se realizează în următoarele modălități:
- livrare prin curier rapid
- livrare prin poșta romană
- livrare electronică pentru cărțile în format digital
- livrare prin EasyBox.
- Termenul de livrare standard al comenzilor este de 1-3 zile lucrătoare. Acest termen poate fi influențat de încărcarea curierilor în perioada în care se plasează comenzile, capacitatea de livrare a depozitului SenDesign și alte cauza imprevizibile ce țin de infrastructură (starea drumurilor podurilor, etc).
- Termenul de livrare nu va depăși termenul legal de 30 de zile calculat de la încheierea contractului. În cazul puțin probabil în care intervin probleme și SenDesign va depăși acest termen legal de vânzare, va informa clientul cu privire la noul termen de livrare care nu va putea depăși 30 de zile de la momentul la care ar fi trebuit efectuată livrarea în limitele legale. O nouă amânare a termenului de livrare va putea opera doar cu acordul scris al clientului, în caz contrar SenDesign fiind nevoit să anuleze comanda și să restituie eventualele sume achitate în avans.
- Comenzile la care se solicita livrarea la Elocinței 48, București se vor ridica în termen de 5 zile lucrătoare de la apelul telefonic de confirmare a comenzii. După această perioadă comenzile vor fi anulate automat. Comenzile ce conțin cupoane/vouchere de reducere se vor ridica doar de către titularul comenzii.
- In cazul livrării prin curier rapid, SenDesign colaborează cu următoarele companii de curierat: Fan Courier, SameDay. SenDesign își poate extinde colaborarea în ceea ce privește furnizorii de curierat, nefiind necesară actualizarea prezentului document într-un astfel de caz.
- Curierul va livra produsele comandate de Luni până Vineri. În cazul în care se dorește livrarea Sâmbăta, acest aspect trebuie menționat în rubrica de comentarii, această opțiune fiind valabilă doar în anumite orașe, conform condițiilor stabilite de către curierul agreat de SenDesign pentru efectuarea livrării. Clientul înțelege și acceptă faptul ca sumă aferentă transportului poate fi majorată în ipoteza în care greutatea coletului depaseste 2kg. De asemenea, dacă zona în care se solicită livrarea este considerată de către furnizorul de servicii de curierat zona de livrare îndepărtată, suma aferentă transportului standard va putea fi majorată.
- În cazul transportului internațional, costul afișat este calculat pentru colete sub 2kg. Costul va fi recalculat în cazul în care greutatea coletului depășește această valoare. Costul va fi recalculat și în cazul zonelor de livrare îndepărtată, conform condițiilor stabilite de către curier.
- Comenzile inregistrate pe magazin-sendesign.ro în zilele de Vineri, după ora 18, cât și Sâmbăta sau Duminica vor fi expediate în ziua de Luni.
15. GARANȚII
- Având în vedere natura produselor distribuite de către SenDesign, garanția se referă în fapt la starea inițială a produselor. Astfel la preluarea unei comenzi în eventualitatea unor erori de tipar (coperte sau continut legate invers, pagini lipsă sau în plus etc) clientul trebuie să verifice și să semnaleze către SenDesign neconcordantele observate. În urma constatării, SenDesign va înlocui produsul cu defect cu unul conform sau în lipsa de stoc va returna clientului sumele achitate fără alte taxe și fără costuri suplimentare pentru client. De asemenea, produsele care ajung în stare neconformă din cauza transportului sau din alte cauze la client vor fi înlocuite în aceleași condiții. Clientul va invoca neconformitatile în termen de cel mult 30 de zile de la data livrării comenzii.
- În conformitate cu cerințele legale aplicabile, SenDesign va restitui costurile aferente livrării și restituirii produselor suportate de client în ipoteza în care se confirma neconformitatea produsului. Clientul înțelege și acceptă faptul ca returnarea sumelor aferente livrării și returnării produsului neconform nu se confundă cu returnarea acelorași sume în cazul în care Clientul își exercită dreptul de retragere din contract.
- Cartile in format digital (ebooks), nu se pot returna sub nicio condiție. Clientul are responsabilitatea de a verifica compatibilitatea formatelor electronice disponibile pe magazin-sendesign.ro cu dispozitivul deținut. Cărțile în format electronic securizate nu se pot converti în alte formate. SenDesign nu poate returna, converti sau pune la dispoziția clientului alte formate decat cele achiziționate de către client și existente pe website în momentul tranzactiei.
16. DREPTUL DE RETRAGERE
- SenDesign va respecta prevederile Ordonanței de urgență nr 34/4.06.2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, ceea ce conferă clientului, în calitatea de consumator (numai în condițiile actului normativ menționat) dreptul ca în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea tuturor produselor cumparate, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, să returneze produsele cumparate.
- Cererea de retur se va face de către client, pe website, acesta urmând să completeze formularul de retur accesand pagina Retur.
- Termenul de răspuns la cererile de retur este de 30 de zile de la denunțarea unilaterală formulată în scris.
- Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, la tarifele practicate de agentul livrator în perioada efectuarii expediției, urmând să primească în termen de 30 de zile de la denunțarea unilaterală formulată pe website, contravaloarea comenzii. Rambursarea poate fi amânată până la momentul primirii produselor returnate sau până la recepționarea unei dovezi conform careia produsele au fost expediate. SenDesign are dreptul ca atunci când consideră că acțiunile clientului au fost cu rea-vointa să solicite acestuia daune-interese/să rețină anumite sume din valoarea totală motivat de diminuarea de valoare a produsului, în condițiile legislației în vigoare. De asemenea, SenDesign își rezervă dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clientului care a acționat cu rea-credință exercitandu-și dreptul de retragere din contract.
- În cazul în care returnarea produselor este cauzată de existența unor probleme legate de produs, precum deteriorări sau neconcordanță cu comanda plasată, costurile de retur vor fi suportate exclusiv de SenDesign, în condițiile stipulate în prezentul document.
- Adresa de returnare a produselor este: Elocinței 48, București.
- Retururile, (indiferent de metoda de transport aleasă), nu se vor expedia niciodată de către client către SenDesign cu plata ramburs.
17. RECLAMAȚII
- În cazul oricăror probleme sau nemulțumiri, acestea pot fi semnalate de către client prin e-mail sau telefonic, iar SenDesign va remedia problema sau îl va contacta pe acesta.
18. LIMITARE DE RESPONSABILITATE
- SenDesign nu poate fi ținută responsabila în niciun fel în fața niciunui client care utilizează website-ul sau conținutul, altfel decât în limita articolelor ce constituie Termeni și Condiții.
- SenDesign nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura descrierilor cărților și de comentariile postate de către vizitatorii website-ului. De asemenea, SenDesign nu răspunde de conținutul website-urilor la care se ajunge prin link-uri.
19. CONTACT, NEWSLETTERE ȘI ALERTE
- Prin contactarea SenDesign, clientul înțelege că va fi contactat prin orice mijloc disponibil și prin raportare la informațiile de contact furnizate, incluzând și mijloacele electronice, de către un reprezentant SenDesign (fără însă a exista o obligație din partea companiei în acest sens).
- În ceea ce privește contractele la distanța în derulare, SenDesign poate contacta clientul utilizand toate datele de contact oferite voluntar de catre client, temeiul legal al prelucrării datelor fiind, în aceasta ipoteză, executarea contractului.
- În ceea ce privește newsletterele, SenDesign poate transmite mesaje de interes privind activitatea, promoțiile, concursurile, evenimentele organizate etc, doar cu acordul expres al clientului, temeiul legal al prelucrării datelor fiind, în aceasta ipoteză, consimțământul. De asemenea, în ceea ce privește clienții care dețin un cont activ, SenDesign poate transmite mesaje relevante privind activitatea generală, promoțiile, concursurile, evenimentele organizate etc, în baza relației relevante existente între client și SenDesign, temeiul legal al prelucrării datelor fiind, în aceasta ipoteză, interesul legitim al operatorului.
- Fiecare newsletter trimis de către SenDesign conține un link de dezabonare, clientul având posibilitatea de a opta în orice moment pentru aceasta optiune, excepâie de la aceasta regulă putând face cazurile în care newsletterul este transmis deținătorilor de cont, în baza relației relevante existente între SenDesign si Client.
- E-mail-urile trimise de către SenDesign fără a oferi opțiunea de dezabonare sunt cele exclusive referitoare la fluxul comenzilor (confirmare, livrare și orice alte aspecte privitoare la comanda plasată de către client).
- Datele personale colectate în acest sens nu vor fi utilizate în alte scopuri, iar pentru mai multe detalii puteți consulta Politica de Confidențialitate.
20. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
- Depunem toate eforturile pentru a vă asigura că vă protejăm și respectăm confidențialitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal prin implementarea măsurilor necesare prevăzute de normele și reglementările în vigoare privind protectia datelor, inclusiv Regulamentul general (UE) 2016/679 privind protectia datelor (“GDPR”).
- Pentru mai multe aspect referitoare la drepturile dumneavoastră privind datele cu caracter personal și stocarea acestora, vă rugăm sa consultați Politica de Confidentialitate.
- Pentru orice informații suplimentare, neclarității sau solicitări referitoare la datele cu caracter personal, ne puteți contacta la adresa mail@sendesign.ro.
21. FORȚA MAJORĂ ȘI CAZUL FORTUIT
- Exceptand cazurile în care nu au prevăzut în mod expres altfel, niciuna din părțile unui contract încheiat, care este încă în derulare, nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea la termen și/sau în mod corespunzător, total sau partial, a oricăreia din obligațiile care îi incumba în baza contractului, dacă neexecutarea obligației respective a fost cauzată de un eveniment de forță majoră.
- Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul mai sus menționat este obligat să aducă la cunoștință celeilalte, imediat și în mod complet, producerea acestuia și să ia orice măsuri care-i stau la dispoziție în vederea limitării consecințelor respectivului eveniment.
- Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul mai sus menționat este exonerat de la această obligație numai în cazul în care evenimentul o împiedică să o ducă la bun sfarsit.
- Dacă în termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a acestui contract fără ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
- Partea care invocă evenimentul de forță majoră trebuie sa facă dovada imposibilității executării obligațiilor în termen de 30 zile de la data producerii evenimentului.
22. LITIGII
- Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc. website-ului și/sau al oricărui conținut trimis de către SenDesign Clientului prin accesare și/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declară de acord cel puțin cu prevederile „Termeni și condiții” precum și cu orice alte politici/reguli publicate pe website, acestea fiind parte integrantă din prezentul document.
- Contractul se consideră încheiat în România și este guvernat de dispozițiile legale aplicabile pe teritoriul României. Orice dispută cu referire la prezentul document care ar putea să apară între client și SenDesign se va rezolva pe cale amiabilă. Dacă aceasta nu va fi posibilă, conflictul vă fi soluționat de către instanța competentă potrivit legii.
- Avand în vedere dispozițiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE, SenDesign oferă clientului posibilitatea de a opta pentru soluționarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, prin utilizarea platformei europene de soluționare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita soluționarea independentă, imparțială, transparentă, eficace, rapidă și echitabilă, pe cale extrajudiciară, a litigiilor care privesc obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care își are reședința în Uniune și un comerciant stabilit în Uniune.
- Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
23. DISPOZIȚII FINALE
- SenDesign își rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări ale website-ului/structurii acestuia/serviciului precum și orice conținut fără notificare prealabilă a clientului.
- În cazul în care există întrebări sau sugestii în legătură cu SenDesign, va rugam sa apelati call-center-ul, de Luni pana Vineri, program 09:30 – 18:00.